Te weinig personeel, te slecht eten en te beperkte bezoekuren, dat zijn de klachten die ze bij de Woonzorglijn het vaakst horen van bewoners van woonzorgcentra of hun familie. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Woonzorglijn.
Vorig jaar kreeg de Woonzorglijn 402 klachten binnen. De top 10: 1. Personeelsomkadering (60 klachten) 2. Hulp en bijstand (52 klachten) 3. Rechten en vrijheden (34 klachten) 4. Eten (31 klachten) 5. Medicatie (27 klachten) 6. Dagelijks onderhoud (25 klachten) 7. Omgang personeel (25 klachten) 8. Klachtenbehandeling (24 klachten) 9. Oproepsysteem (21 klachten) 10. Facturatie (20 klachten)
Lees vandaag meer in uw krant. LC, Archieffoto
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties