Bicky Burger pakt uit met behoorlijk gewaagde campagne (foto) Auto
Bicky Burger pakt uit met behoorlijk gewaagde campagne (foto)
Auto

Bicky Burger pakt uit met behoorlijk gewaagde campagne (foto)

“Wil je je Bicky warm houden? Laat hem achter in een oververhitte wagen”, koppen de makers van Bicky Burger op hun Facebookpagina. Bijgevoegd een foto van een gigantische Bicky Burger in een kinderstoel. De makers willen op die manier alle mama’s en papa’s in de wereld nog eens duidelijk maken dat ze hun kind best niet achterlaten in een oververhitte auto.

True story, want na slechts vijftien minuten in een oververhitte auto, kan het al te laat zijn voor het kind. Vanaf een lichaamstemperatuur van 40°C kunnen vitale functies immers al uitvallen.

Toch brengt de campagne heel wat gepikeerde reacties teweeg. Van “Serieus, zoek eens iemand met een diploma voor jullie marketing afdeling” over “Stel je eens voor dat de familie van zulke slachtoffers dit leest... En dat zal wel snel gebeuren. Ik wil niet weten hoeveel deze campagne gekost heeft want ze is er wat over…” tot “Zeer, zeer misplaatst”.

Een kleinere minderheid vond de stunt dan net weer geslaagd. “Marketing done right” of “Geniaal gewoon! Iemand al gehoord van sarcasme/zwarte humor?” We laten onze mening even in het midden, maar dat de campagne ons opviel, dat zeker. (KDN)

survey services

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties