Campagne roept vrouwen op om niet meer 'intiem' te worden met douchekop: "Pure waterverspilling!" News
Campagne roept vrouwen op om niet meer 'intiem' te worden met douchekop: "Pure waterverspilling!"
News

Campagne roept vrouwen op om niet meer 'intiem' te worden met douchekop: "Pure waterverspilling!"

We verspillen allemaal wel eens water. Soms blijven we iets te lang onder de douche staan en andere keren vullen we de waterkoker iets meer dan nodig is. Maar wist je dat sommige vrouwen water verspillen voor een, euhm… superpikante reden? Maandag 5 juni is het Wereldmilieudag en het ‘duurzame’ seksspeeltjesmerk Love Not War is een samenwerking aangegaan met het creatieve bureau DUDE:London om ‘Break up with Your Showerhead’ te maken.

Ja – je leest het goed - vrouwen gebruiken hun douche om opgewonden te raken. De provocerende nieuwe campagne is niet alleen bedoeld om mensen bewust te maken van de impact van waterverspilling op het milieu, maar ook om mensen te laten zien dat er duurzamere masturbatiemethoden beschikbaar zijn. Volgens recent onderzoek geeft bijna 23% van de vrouwen toe dat ze masturberen met hun douchekop.

Campagne roept vrouwen op om niet meer 'intiem' te worden met douchekop: "Pure waterverspilling!"

"Natter is beter, maar niet voor de planeet"

Hoewel het duidelijk een populaire plek is voor zelfliefde, leidt het ook tot de geschatte verspilling van ongeveer 121 Olympische zwembaden aan water per jaar. Love Not War, beroemd om het creëren van 's werelds eerste serie luxe, milieuvriendelijke seksspeeltjes van gerecyclede aluminium blikjes, gelooft dat dit een over het hoofd gezien probleem is dat gemakkelijk kan worden opgelost. Om het probleem aan te pakken biedt Love Not War 20% korting op mooie, modulaire seksspeeltjes om mensen te helpen op andere manieren pikant te worden.

Het team heeft ook een leuke film gemaakt waarin mensen kunnen zien hoe ze het kunnen uitmaken met hun douchekop (zie link onderaan). Will Ranscombe, CEO en medeoprichter van Love Not War, zei: "Als het om seks gaat, weten we dat natter beter is. Het is beter voor ons, maar misschien niet voor onze planeet. Onze primaire focus ligt op plezier, maar een orgasme mag niet ten koste gaan van de aarde. We willen mensen aanmoedigen om het uit te maken met hun douchekop en over te stappen op duurzamere opties voor zelfliefde.”

"Plezier om hieraan mee te mogen werken!"

Vic D'Andrea van DUDE:London, voegde hieraan toe: "Wat kan ik anders zeggen dan dit: het heeft ons allemaal veel plezier gedaan om hieraan te werken. Dit is het soort project waar DUDE om draait, een geweldige boodschap, een geweldig product en een geweldige kans om echt los te gaan en plezier te hebben... allemaal voor een geweldig doel. We zijn er zo trots op dat we iets hebben gemaakt dat zich onderscheidt van de gebruikelijke advertenties voor seksspeeltjes, maar dat ook echt de milieu-ethos van Love Not War benadrukt."

De video van de campagne kan je bekijken via deze link (leeftijdsbeperking op YouTube)

(Intropic: Image by valuavitaly on Freepik)
0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties