Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!" News
Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!"
News

Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!"

Een woedende huiseigenaar heeft een meubelbedrijf aangeklaagd wegens een mislukte levering, nadat een zetel kwam vast te zitten op een smalle trap. Eigenaar Luke zegt dat zijn nieuwe zetel normaal op 19 januari ‘veilig’ bij hem thuis had moeten worden afgeleverd. Hij beweert dat de twee bezorgers een slechte poging deden om de zetel op de smalle trap te krijgen en besloten hem daar gewoon achter te laten.

'PIVOT PIVOT PIVOT' is het enige dat door de hoofden van Friends-fans gaat, want het is moeilijk om geen vergelijking te maken met de beroemde scène met Chandler, Ross en Rachel die worstelen om hun nieuwe zetel de trap op te krijgen. Luke beweert zelfs dat de bezorgers hebben aanbevolen zijn trapleuning af te zagen om hem erdoor te krijgen.

Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!"

De 27-jarige zegt: "Ze kwamen hier en ik liet ze zien waar ik hem boven wilde hebben. Ik zei dat het er nogal krap uitzag, maar ze verzekerden me dat ze altijd zulke leveringen doen. Ik zei gewoon 'oh nou jullie zijn de experts'. Ze zijn tenslotte een bezorgbedrijf dus ik liet ze hun gang gaan. Ze brachten het binnen, worstelden om het over de leuning te krijgen en kregen het uiteindelijk binnen. Maar toen liep het vast, ze kregen het niet omhoog of omlaag.”

“Verantwoordelijkheid eindigt op de stoep”

Luke vertelt dat de mannen toen zeiden dat ze snel door moesten omdat ze nog leveringen hadden, maar hij weigerde om ze te laten vertrekken. "We hadden er een beetje ruzie over, en toen stelden ze voor om de trapleuning weg te zagen om het eruit te krijgen,” zegt hij. "Het is een gloednieuw huis dat we net hadden gekocht voor een half miljoen, en nu moeten we het laten repareren." Het bedrijf reageerde ondertussen bij LADbible.

Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!"

Ze zeggen dat de zetel ongeveer 1.200 euro kostte en dat de bezorgers de eigenaar waarschuwden dat het erg moeilijk zou zijn om hem de tweede verdieping op te brengen zonder enige schade aan de zetel of het eigendom. Het bedrijf beweert dat de bezorger zei dat Luke instemde met het daaraan verbonden risico, hetgeen duidelijk in zijn algemene voorwaarden staat. Het bedrijf zegt: “De verantwoordelijkheid van de bezorgers eindigt wanneer het meubilair de stoeprand bereikt.”

Schade wordt vergoed

Maar het bedrijf stemde er uiteindelijk wel mee in om ‘objectief te aanvaarden dat tussen hun bezorgteam en de eigenaar schade is toegebracht aan zowel de zetel als het eigendom’. Het bedrijf heeft beloofd om Luke zonder extra kosten een nieuwe zetel te bezorgen en hetzelfde bezorgteam zal zich persoonlijk verontschuldigen. Men heeft ook beloofd alle schade aan de woning te vergoeden.

(Bron: LADbible)

Eigenaar furieus nadat bezorgers klungelen met zetel: "Ze stelden voor om trapleuning af te zagen!"
0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties