De ongesteldheidsexperts van Libresse hebben ook mannen en oude vrouwen aangeschreven met een persoonlijk geadresseerde enveloppe waar vier maandverbanden in zitten. Nieuw, revolutionair maandverband? Nee hoor, gewoon wat foutjes in het adressenbestand.
"Dit slaat inderdaad nergens op", zegt een woordvoerder van Libresse, producent van artikels voor de vrouwelijke hygiëne.
Met de direct mailactie wil het bedrijf moeders aansporen om hun dochters ook aan het maandverband te helpen.
“We hebben een adressenbestand gebruikt, gericht op gezinnen met dochters tussen de 12 en 17 jaar. Helaas kan er tussen de honderdduizenden adressen een verkeerde zitten. Wie dat vervelend heeft gevonden, bieden we onze excuses aan”, aldus het bedrijf.
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties