Selexion betaalt al uw aankopen terug? NOT! News
Selexion betaalt al uw aankopen terug? NOT!
News

Selexion betaalt al uw aankopen terug? NOT!

Ook volledig in koopmodus door de aantrekkelijke WK-actie van elektroketen Selexion? Mispak u niet, want de marketingafdeling van de winkelketen speelt het slim én smerig. ’t Is maar dat je ’t weet...
Er loopt al een tijdje een leuke radiospot van elektroketen Selexion. Daarin beloven ze dat ALS de Rode Duivels het WK winnen, al uw aankopen die u tussen 12 mei en 26 juni 2014 heeft aangeschaft, terugbetaald worden. Met andere woorden: ideale gelegenheid om een nieuwe televisie te shoppen waarop u de Rode Duivels hopelijk ziet winnen. Die kans is overigens klein, maar niet onbestaande. Momenteel gelooft goksite Bwin dat België 1 kans op 23 heeft (oftewel 4,3%) om de wereldbeker mee naar huis te nemen. Niet dat we daar verveeld mee zitten, want op dat vlak doet Selexion geen loze beloftes.

Als we echter in hun voorwaarden gaan rondneuzen, lezen we iets anders. Ten eerste gaat het slechts om de eerste 1.500 aankopen. Dus als ene Wilfried rotsvast gelooft dat de Rode Duivels wereldkampioen spelen, koopt ie 20 televisie’s en 30 radio’s voor zijn kinderen, ouders, tantes, nonkels, neven, nichten en vrienden. Dan resteren er nog 1.450 plaatsjes voor eventuele gelukkigen.

Maar die gelukkigen moeten – naast WK-winst voor de Rode Duivels – nóg meer geluk hebben. Want als de Rode Duivels niet meer dan 15 goals scoren over het volledige verloop, dan gaat de deal NIET door. Ter info: sinds het WK 32 ploegen uitnodigt (1998), hebben twee van de vier ploegen meer dan 15 goals gescoord over het hele WK-verloop: Frankrijk had er 15 in 1998 en Brazilië 18 in 2002. Met andere woorden: slechts 50% dus.

En het geluk mag écht niet op kunnen, want indien de Rode Duivels het WK winnen én meer dan 15 doelpunten scoren, dan moet u nog een wedstrijdvraag beantwoorden: “Hoeveel inschrijvingen voor deze wedstrijd zullen we ontvangen?” Zit u er eentje naast, dan kan u het in theorie al vergeten. Soit, moest uw glazen bol u dan toch écht goedgezind zijn, dan krijgt u misschien uw centen terug.

Misschien, want Euronics Belgium (eigenaar van Selexion) “behoudt zich het recht om de wedstrijd of een deel ervan te wijzigen, uit te stellen, in te korten of in te trekken indien de omstandigheden dat vereisen”. Euh, okee? “Dat zinnetje moet juridisch zo. Het slaat op extreme omstandigheden, bijvoorbeeld een tsunami waardoor onze apparaten onder water staan”, verdedigt woordvoerster Iris Cornette zich.

U begrijpt waar u aan begint, nee? Ondertussen is de boodschap al halvelings doorgedrongen bij Selexion. Vandaar dat ze onderstaande wijziging doorvoerden aan hun promo-affiche. (KDN)

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties