Stad Brussel faalt compleet met deze mislukte promotiecampagne (foto) News
Stad Brussel faalt compleet met deze mislukte promotiecampagne (foto)
News

Stad Brussel faalt compleet met deze mislukte promotiecampagne (foto)

Mmm, je zou toch denken vooraleer men het ontwerp voor een affiche naar de drukkerij brengt, er toch iemand zo slim is om even alles te dubbel checken? Of ligt men in Brussel niet echt wakker van een Nederlandse taalfout, zolang alles in het Frans maar netjes klopt?

Om de autovrije lanen in Brussel centrum in de kijker te zetten, wou de Stad dit dan ook doen met een gepaste promocampagne. Daarop is een simulatiebeeld te zien van de fysieke heraanleg van de lanen met als titels ‘Imaginez-vous demain' en ‘Een blink op morgen’. Wat morgen doet blinken weten we niet en de stad ook niet. Een tikfout geven ze dan ook toe. Brussels Major Events (BME), dat de affiches maakt en onder de bevoegdheid van burgemeester Yvan Mayeur (PS) valt, is op de hoogte. Tja, een beetje Tipp-Ex doet wonderen he. (GBL)

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties