'Bikinibody' Jill Cnudde toont nog eens waarom ze geen betere bedrijfsnaam kon kiezen (foto's) Babes
'Bikinibody' Jill Cnudde toont nog eens waarom ze geen betere bedrijfsnaam kon kiezen (foto's)
Babes

'Bikinibody' Jill Cnudde toont nog eens waarom ze geen betere bedrijfsnaam kon kiezen (foto's)

Jill Cnudde kwam voor het eerst in ‘the spotlights’ toen ze deelnam aan het VTM-programma ‘Jonge Wolven’, waar we alles te weten kwamen over haar zaak ‘Bikinibody’. Het is ondertussen uitgegroeid tot een succesvol bedrijf met sapjeskuren, detox-thees, granola en soep voor iedereen die weg wil van klassieke diëten.

Jill schreef ook een boek met als titel de naam van haar bedrijf. Daarin deelt ze tips en tricks om in 21 dagen naar een gezonder en fitter leven te gaan. Haar motto is: 'Voeding, sport en mindset zijn de basis voor een aanhoudend succes!' Het doel van Jill is een bestorming van het buitenland, Amerika in het bijzonder, en op pensioen gaan op haar dertigste. Ambitieus!

Wij namen nog eens een kijkje op haar Instagram en moesten vaststellen dat Jill de naam van haar zaak nog eens in the picture zette met enkele heerlijke kiekjes. Genieten geblazen! (pijltje naar rechts voor alle foto's)

Clint TV-kijktip: Antwerpse Lynke laat monden openvallen met Mortal Kombat cosplay
Volgtip: Meer gratis zien en lezen?

Liefhebbers van prachtige dames en ander opvallend nieuws raden we ook aan om lid te worden van onze gratis en gloednieuwe Instagram-pagina om nog meer mooie (Vlaamse) dames en exclusieve content te bewonderen. Dat doe je hier.

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties