De origineelste marketingstunt ooit van een stripclub Babes
De origineelste marketingstunt ooit van een stripclub
Babes

De origineelste marketingstunt ooit van een stripclub

Larry Beard, marketing verantwoordelijke voor de stripclubketen Déjà Vu wou iets doen aan het tanende bezoekersaantal. Dus bedacht hij enkele jaren terug een huzarenstukje zo controversieel dat het in Las Vegas werd verboden, maar waar hij nu wel momenteel gans de VS mee rondtoert.Maak kennis met de 'Strippermobile'. Als het ware een paaldansshow op wielen waar sexy meiden volledig uit de kleren gaan achter beveiligd plexiglas. Toen het in 2009 in Las Vegas werg geïntroduceerd, kreeg het bakken van kritiek voornamelijk van ongeruste ouders en het bleek ook niet veilig te zijn voor een goede werking van het verkeer, daar gapende chauffeurs de verkeerde pook in versnelling zette. De reclamestunt duurde dan ook maar twee weken, maar in die tijd zag Déjà Vu haar clienteel maar liefst verdubbelen.

Dit bracht Beard op een idee, namelijk een jaarlijkse nationale toer doorheen 60 stripclubs en 15 staten, waar de strippermobile wettelijk wel toegelaten is. De lifter die erin slaagt om opgepikt te worden door deze lieftallige dames, kan best voldoende bankbiljetten op zak hebben, dat staat als een paal boven water. (GBL)

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties