Genk pompt 375.000 euro in megalomane tv-reclame in Danni Lowinski News
Genk pompt 375.000 euro in megalomane tv-reclame in Danni Lowinski
News

Genk pompt 375.000 euro in megalomane tv-reclame in Danni Lowinski

Genk gaat beter tot zijn recht komen in de tweede reeks van ‘Danni Lowinski’. Dat zegt de Genkse burgemeester Wim Dries, die meteen ook bekendmaakte dat de stad daarvoor een nieuwe overeenkomst met productiehuis Sultan Sushi afsloot. Dit keer niet voor 250.000 euro zoals bij de eerste reeks, maar voor 125.000 euro.

Het stadsbestuur had eerder al laten weten dat het niet meer bereid was om voor een nieuwe reeks nog eens 250.000 euro neer te tellen. “Ik had 100.000 euro vooropgesteld. Ook al omdat de opstartkosten bij een tweede seizoen automatisch lager liggen”, zegt Dries.

“Maar je moet in dat soort zaken ook onderhandelen. Het is uiteindelijk 125.000 euro geworden. En dat lijkt ons een goede deal. Vooral ook omdat Genk twaalf weken lang in alle Vlaamse huiskamers te zien zal zijn. Naar de vorige reeks keken gemiddeld zo’n 1.350.000 Vlamingen. Dat mag je toch niet onderschatten,” aldus de CD&V burgemeester die zich daarmee ferm op de borst klopt. Goed gedaan, Wim Dries. De Genkenaar zal het graag zien dat je in totaal 375.000 euro aan reclame spendeert waardoor er "meer over Genk wordt gepraat." Extra toeristen heeft die 375.000 euro nog niet opgebracht, maar een kniesoor die daar over valt.

De opnames voor de tweede reeks zijn deze week gestart en zullen lopen tot november. Wanneer ze worden uitgezonden is nog niet duidelijk. Vanavond trouwens wordt de laatste aflevering van de eerste reeks uitgezonden.

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties