Pepsi brengt Michael Jackson weer tot leven News
Pepsi brengt Michael Jackson weer tot leven
News

Pepsi brengt Michael Jackson weer tot leven

Frisdrankenproducent Pepsi heeft aangekondigd een nieuwe wereldwijde reclamecampagne op te starten met de overleden Amerikaanse zanger Michael Jackson. Er zullen een miljard colaflesjes op de markt komen met een tekening van de dansende 'King of Pop'. Dat meldde Pepsi donderdag in New York. Er zal ook een reclamefilmpje verspreid worden en er komt een downloadactie met hits van Jackson.

De reden voor de campagne is de 25ste verjaardag van Jacksons succesalbum 'Bad'. De plaat kwam uit in 1987 en ging meer dan 30 miljoen keer over de toonbank. Vijf singles van de plaat stonden in de top 100.

Jackson en Pepsi hadden tientallen jaren een winstgevende reclameovereenkomst. In 1984 gebeurde er een ongeval tijdens de opname van een reclamespot. Een vuurmachine stak toen het haar van de 25-jarige Jackson in brand, waardoor hij tweedegraads verbrandingen opliep.

Beluister hier Dirty Diana uit het album 'Bad':

Foto EPA

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties