De hype van het autosalon: testrit met blote vrouw op achterbank News
De hype van het autosalon: testrit met blote vrouw op achterbank
News

De hype van het autosalon: testrit met blote vrouw op achterbank

Hoe de grote merken zich ook uitsloven, de hype van het autosalon zijn deze halfnaakte vrouwen. Zij hebben zich laten bodypainten voor de stunt van automerk Infiniti. Het onbekende Japanse merk staat zelf niet op het autosalon maar trekt de aandacht door mensen naar het autosalon te brengen met blote dames op de achterbank. Missie (meer) dan geslaagd.

Infiniti profileert zich als het goedkopere alternatief van Lexus, maar in dure champagnefeesten had de nieuwe autofabrikant geen zin. En een blote vrouw valt sowieso meer op dan de zoveelste receptie tussen de blinkende carrosseriën. De klanten en geïnteresseerden worden daarom van de showroom naar het autosalon gevoerd in de nieuwste luxewagen.

Aan de Heizelpaleizen opent de in zilver of goud geverfde babe de deur voor de - soms wat onwennige - passagiers. (Respect, de koude wind kan daar lelijk waaien onder het atomium.) Zo dat was het dan, meneer en mevrouw.

Te platte reclame voor een luxemerk? “Chapeau, de aandacht is getrokken, Maar het is nogal een plompe en directe aanpak. Als je op een rijkere doelgroep mikt, moet je geduldig aan je merk bouwen. Subtiel zelfs. Echt klassevol is een gebodypainte dame niet”, menen reclame-experts.

Zolang de blote vrouwen zelf maar klasse uitstralen, kan zo’n gebodypainte vrouw best wel smaakvol zijn. Belangrijker voor dit volledig onbekende merk, ze krijgen gratis reclame waar de duur betaalde stands alleen maar van kunnen dromen. (BP)

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties