Een samenwerking tussen KFC en Crocs, wie had dat ooit gedacht!? En hoe dan! Ze komen met schoen die het motief krijgt van een kipnugget en er ook nog naar ruikt. De iconische rode en witte streep van KFC op de comfortabele schoen weerspiegelt de uniekheid van het merk. Bovendien kunnen er twee sleutelhangers bevestigd worden die lijken op én ruiken naar kipnuggets. Wel wel wel...
MLMA, een Koreaanse artieste met één miljoen volgers op Instagral, is het boegbeeld van de campagne. En bij Crocs zijn ze alvast heel enthousiast: “Een samenwerking met KFC stond bovenaan onze bucketlist. We vinden het geweldig om consumenten van over de hele wereld te verrassen met deze samenwerking.” De schoen komt er aan deze lente - in unisex - en zal 55 euro kosten.
Dit bericht bekijken op Instagram
Dit bericht bekijken op Instagram
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties