Bedrijf pakt uit met chips met vaginasmaak: "Verlies je maagdelijkheid met onze chips!" Actua
Bedrijf pakt uit met chips met vaginasmaak: "Verlies je maagdelijkheid met onze chips!"
Actua

Bedrijf pakt uit met chips met vaginasmaak: "Verlies je maagdelijkheid met onze chips!"

Een chipsbedrijf beweert dat het met zijn laatste smaak tegemoet komt aan de ‘seks-hongerige 30-ers’. Say what!? Jawel, hun nieuwe chips smaakt immers naar… een vagina. Het merk Chazz zegt: “Na het proeven ervan zul je je wildste liefdesavonturen herinneren, je eerste echte liefde, en misschien zelfs je orale maagdelijkheid verliezen”. Voor de volledigheid, Chazz is gevestigd in Litouwen.

Chazz zegt ook nog: “Onze nieuwe chipssmaak is geïnspireerd op een generatiebrede seksdroogte onder millennials, die de voorkeur geven aan het bekijken van sociale media boven pret onder de lakens. Volgens onderzoeksgegevens van de afgelopen jaren over de hele wereld hebben millennials drie keer minder seks dan hun ouders op dezelfde leeftijd. Het is ongelooflijk dat iemand kiest voor sociale media in plaats van live communicatie, dating en echte seks."

Moedige en ervaren teamleden

Het moet wel gezegd dat de onderzoeken waarnaar Chazz verwijst, andere recente studies tegenspreken waar gesteld wordt dat millennials betere en meer ‘freaky’ seks hebben dan vorige generaties. Soit, Chazz trok zich van die andere studies geen hol aan en maakte gewoon zijn chips met vaginasmaak. De zakjes, die ongeveer 9 euro kosten, zijn zelfs versierd met de slogan ‘Verlies je maagdelijkheid met Chazz’.

Om de seksbeleving in 2-D chipsvorm te gieten, selecteerde Chazz naar verluidt ‘de vijf moedigste en meest ervaren teamleden (mannen en vrouwen)’ en stuurde hen op een ‘missie’ om gaan te bepalen hoe de chips precies moesten gaan smaken. Anderen gingen dan weer op het wereldwijde web op zoek naar artikels, commentaren op fora, enzovoort om na te gaan met welk soort ‘smaak’ een vagina nu precies geassocieerd wordt.

De smaak van de liefde

Chazz zegt daarover: “Nadat we alle resultaten hadden samengevat, het eens waren over alle essentiële sensaties van deze smaak en aanvullende opmerkingen, vormden we de opdracht en stuurden die naar de drie grote EU-fabrikanten van specerijen." Het bedrijf verkleinde vervolgens de resulterende tientallen monsters tot een paar die de smaak van de liefde het best benaderden. Tot slot paste Chazz de ingrediënten aan om deze smaak zo dicht mogelijk te benaderen.

Chazz geeft op zijn website nog een leuke boodschap mee: “Aan alle vrouwen, als je dit of vorig jaar door iemand bevredigd bent, is de kans groot dat je direct hebt bijgedragen aan het ontstaan van deze smaak.” Vooralsnog zijn de chips - die momenteel alleen in Europa worden gedistribueerd - uitverkocht, maar aan het eind van de maand zou er een nieuwe lading moeten komen, aldus de website van Chazz.

(Bron: New York Post - Intropic: Freepik)

1 claps
1 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties