Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten News
Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten
News

Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten

We hebben mensen die ons wel al eens zeggen: “Mannekes, al die OnlyFans, het komt ons de strot uit!” Ze hebben het dan niet specifiek over de artikels die ondergetekende redactie brengt, maar in het algemeen, zoals in ‘we vinden dat het een tikkeltje teveel in de belangstelling staat’. Klopt misschien, maar OnlyFans is momenteel niet weg te denken uit onze maatschappij en diezelfde criticasters zijn misschien wel stiekem geabonneerd op het account van een of andere pikante deerne. Of misschien volgen ze weldra wel een OnlyFans-account gewijd aan… werkkledij. “Niet zeveren, hé mannekes,” horen we jullie luidop denken. We zouden niet durven…

Herock®, specialist in werkkledij en veiligheidsschoenen, is sinds kort namelijk actief op OnlyFans. Hadden we jullie trouwens al niet eerder gezegd dat vrouwen pikante dromen hebben van mannen in uniform en werkkledij? Maar dat is weer een ander verhaal (of toch niet?). Herock® publiceert op het volwassenenplatform sensuele beelden, die hun doelpubliek, werkmannen én -vrouwen, moeten aanmoedigen om hun werkkledij te kopen. Zaakvoerder Laurent Van Laere legt uit: “We zijn een challenger op de markt. Je moet creatief met budgetten omgaan om je te laten opmerken. En de kanalen opzoeken waar potentiële klanten zitten.”

(lees verder onder de foto)

Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten

De concurrenten laten zweten

Met andere woorden: je moet het heet laten worden onder de voeten van de concurrenten. En heet (zoals in pikant, erotisch, uitdagend,…) kan je het natuurlijk wel maken door een OnlyFans-pet op te zetten of strakke werkbroek aan te trekken. En een vleugje romantiek kan ook nooit kwaad… Lees: wie de OnlyFans-pagina van Herock® bezoekt, kan een romantische reis winnen. Dat brengt ons weer bij een andere verhaal dat we ooit brachten, over een waanzinnig sekshotel.

Sorry, we dwalen weeral af. We moeten bij de zaak blijven, meer bepaald bij Tom Rumes, docent aan Thomas More hogeschool, content consultant en auteur van onder andere ‘Be the story’, een boek over transmedia storytelling voor contentmakers.

(lees verder onder de foto)

Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten

"Trouw aan gedurfde stijl en rebels imago"

Rumes begrijpt de keuze van Herock® volledig. “Vroeger kon je je doelgroep bereiken door een 3-tal kanalen in te zetten. Die tijd is voorbij,” zegt hij. “Al wil dat niet zeggen dat het voor elk merk relevant is om actief te zijn op nieuwe platformen zoals OnlyFans. Voor een merk als Herock® klopt het plaatje wel. Ze blijven trouw aan hun gedurfde stijl en rebels imago. Een logische zet!” De komende 6 weken worden de beelden met mondjesmaat gelost op de OnlyFans-pagina van Herock®. Meer info over Herock®, hun collectie en bedrijf kan je vinden via http://www.herockonlyheroes.com, hun Facebook-, Instagram-, TikTok-, én nu dus ook, hun OnlyFans-pagina.

Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten
Dit Belgische bedrijf gooit bloedmooie babes op OnlyFans in de strijd om werkkledij te promoten
4 claps
4 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties