Hotelmedewerker zorgt voor gerechtigheid en draait 'ligstoelrovers' een ferme loer News
Hotelmedewerker zorgt voor gerechtigheid en draait 'ligstoelrovers' een ferme loer
News

Hotelmedewerker zorgt voor gerechtigheid en draait 'ligstoelrovers' een ferme loer

Heb je een vakantie in het vooruitzicht? Waar kijk je het meest naar uit? Misschien de zon, of het strand... of misschien het gevecht om 's ochtends een fatsoenlijke ligstoel te bemachtigen? We weten niet precies hoe lang de race om een ligstoel op vakantie al gaande is, maar waarschijnlijk al zolang zwembaden, ligstoelen en vakanties in het zuiden bestaan. Hoe dan ook, één ding is zeker: door de opkomst van sociale media is er meer aandacht gekomen voor deze ‘chaos’.

Mensen lijken steeds vroeger op te staan om nog voor het ontbijt een handdoek op een stoel te gooien en hoewel sommige hotels hebben besloten om hun zwembad te sluiten om de ‘reserveringen’ tegen te gaan, verzinnen handige vakantiegangers nog steeds manieren om het te omzeilen. Het lijkt wel of toeristen niet te stoppen zijn, dus besloot een hotel in Mallorca actie te ondernemen.

TikToker John McGowan lag te relaxen in de zon toen hij het proces zag gebeuren. Hij zag een hotelmedewerker langs de ligstoelen lopen met een aantal lege plastic zakken. Toen hij bij twee lege, maar 'gereserveerde' stoelen aankwam, vouwde de werknemer de neergegooide handdoeken netjes op en stopte ze in plastic zakken. De man raapte ook een opblaasbare flamingo op die ook was gebruikt als truc om het bed in gebruik te laten lijken. Daarna droeg hij alles weg naar een mysterieuze locatie. Waarschijnlijk gewoon een kast, maar dat weten we niet zeker.

(lees verder onder de video)

McGowan zette het geluid van politiesirenes bij de video en beschreef de medewerker als de 'handdoekpolitie' en voegde eraan toe: "Een beetje gerechtigheid vandaag." Hoewel de eigenaren van de handdoeken waarschijnlijk niet al te blij zouden waren om te moeten vaststellen dat hun handdoeken waren weggehaald, prezen TikTok-gebruikers de hotelmedewerker voor de respectvolle manier waarop hij met hun spullen omging en natuurlijk ook gewoon voor zijn actie. "Goed gedaan door dit resort, ik hoop dat anderen er nota van nemen. Het zou de vakantie van mensen minder stressvol maken," schreef iemand. Een ander voegde eraan toe: "Hotels zouden dit overal moeten doen!”

2 claps
2 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties