De 58ste Super Bowl werd zondagavond gewonnen door de Kansas City Chiefs. Met een 25-22 overwinning na verlengingen tegen de San Francisco 49ers wisten de Chiefs hun Super Bowl-titel te behouden. Dit markeert hun tweede opeenvolgende titel en hun derde binnen een periode van vijf jaar. Hiermee zijn de Chiefs het eerste team sinds de New England Patriots in 2004 dat erin slaagt om hun titel te verlengen.
Echter, naast de sportieve prestaties draaide het hoogtepunt van het American Football vooral om de randanimatie. Een van de brandende vragen was of Taylor Swift aanwezig zou zijn. Ja, dat was ze, maar we willen het over een andere ‘ster’ hebben, namelijk Beyoncé. Aangezien de Super Bowl elk jaar het meest bekeken tv-programma in de Verenigde Staten is, met minstens 100 miljoen kijkers, betalen bedrijven gemiddeld 7 miljoen dollar per 30 seconden reclame om op te vallen met ludieke filmpjes of grote aankondigingen.
(lees verder onder de video)
Nieuwe muziek én pikante outfit van Beyoncé
De grootste verrassing kwam van Verizon, dat Beyoncé had ingeschakeld om hun ‘internet te proberen breken’. Nadat geen enkele stunt groot genoeg leek, hintte de wereldster aan het einde van de commercial op nieuwe muziek. De vraag of ze dit serieus bedoelde, werd snel beantwoord: op haar sociale media deelde Beyoncé een teaser voor ‘Renaissance Act II’, dat op 29 maart uitkomt. Ook verschenen er twee nieuwe nummers, ‘Texas Hold'em’ en ‘16 Carriages’, op de streamingplatformen.
Maar genoeg geschreven, want eigenlijk willen we tot de kern van de zaak komen, namelijk het bijhorend plaatje dat Beyoncé deelde op de socials. Jawadde! Plots zijn de Superbowl, Swift en wie of wat dan ook allemaal bijzaak! Kijk maar even mee…
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties