Verkoopcijfers van The Last of Us: Part I zijn met 238% gestegen na eerste aflevering van de tv-serie Sport
Verkoopcijfers van The Last of Us: Part I zijn met 238% gestegen na eerste aflevering van de tv-serie
Sport

Verkoopcijfers van The Last of Us: Part I zijn met 238% gestegen na eerste aflevering van de tv-serie

Afgelopen jaar toen Sony, The Last of Us: Part I aankondigde voor de PlayStation 5, was er best veel backlash. Waarom was dit nodig? Voor wie was deze remake bedoelt?

Sony had duidelijk een plan om vooral veel nieuwe mensen aan te trekken. Afgelopen week was de eerste aflevering te zien van The Last of Us op HBO Max, een tv-serie die draait om de volledige The Last of Us: Part I videogame.

Volgens de website Gamesindustry.biz, zijn de verkoopcijfers van The Last of Us: Part 1, afgelopen week met 238% gestegen, vergeleken met de periode daarvoor. Daar is maar één reden voor en dat is een hele succesvolle eerste aflevering van de live action tv-serie.

Aflevering 2 is inmiddels te zien op HBO Max. In totaal krijgt de show negen aflevering die gaan over de volledige The Last of Us-game inclusief de Left Behind-uitbreiding.

Sony werkt inmiddels met partners ook aan live action films en series van Gran Turismo, Twisted Metal, Ghost of Tsushima, God of War en Horizon.

The Last of Us: Part I is exclusief verkrijgbaar voor de PlayStation 5. De game komt begin maart 2023 ook uit op de PC.

Je kan The Last of Us: Part I hier kopen.

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties