Flair steekt geld voor goed doel in eigen zak News
Flair steekt geld voor goed doel in eigen zak
News

Flair steekt geld voor goed doel in eigen zak

Het weekblad Flair voerde enkele maanden geleden fors campagne met een dik themanummer rond verkrachtingen. Wie het blad kocht, betaalde één euro extra die integraal doorgestort zou worden aan organisaties die zich inzetten tegen verkrachting. Maar die organisaties ontvingen geen cent. Dat schrijft De Morgen zaterdag op basis van een uitspraak van de Jury voor Ethische Reclameparktijken (JEP) na een klacht van een van de organisaties.
Volgens Sem Stemerding, woordvoerder van Sanoma, waar Flair deel van uitmaakt, viel de verkoop van het speciale nummer tegen. "De kosten voor de fluitjes en de campagne lagen te hoog. Er bleef geen geld over voor de verenigingen."

0 claps
0 bezoekers

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties